Over ons Actueel Evenementen Academische Plechtigheden

Uitreiking eredoctoraat aan Feike Sijbesma

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) verleent op vrijdag 22 januari 2021 om 12.00 uur een eredoctoraat aan Feike Sijbesma. De voormalige CEO van DSM ontvangt het eredoctoraat uit handen van Rector Magnificus prof.dr. Cisca Wijmenga tijdens de speciale Nobellaureaten Ceremonie als onderdeel van de Internationale Klimaatadaptatieweek, die deels in Groningen plaatsvindt van 19 t/m 25 januari. De erepromotor van Sijbesma is prof.dr. Peter Verhoef, decaan van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde. Sijbesma ontvangt het eredoctoraat van de RUG vanwege zijn grote maatschappelijke betrokkenheid als één van de meest vooruitstrevende industrieleiders van Nederland.

Feike Sijbesma

Dit academische evenement zal live worden gestreamd: alle geïnteresseerden kunnen de live stream op 22 januari bekijken. De link naar de live stream volgt binnenkort.

Datum en tijd uitreiking eredoctoraat: vrijdag 22 januari van 12.00 u – 13.00 u.

Laatst gewijzigd:24 maart 2023 10:49