M.J. (Maarten) Gijsenberg, Prof

Ik ben momenteel als promotor betrokken bij het doctoraatsonderzoek van volgende studenten:
-
Veronica Burbulea: Marketing's Impact along the Customer Journey. (met Tammo H.A. Bijmolt)
-
Beatrice Gänzler: Digital Health and Low-Value Care in Healthcare Services. (met Amal Fakha en Jana Holthöwer)
-
Minxiong Huang: How Business Cycles Affect Customers' Price Sensitivity and (un)Healthy Consumption. (met Barbara Deleersnyder, Tilburg University)
-
Janneke Koster: Fostering a Sustainable Fashion Industry: A Multi-Actor Perspective. (met Marijke Leliveld en Hans Risselada)
-
Hidde Smit: Advertising Effectiveness in a Changing World. (met Tammo H.A. Bijmolt)
-
Stephanie Vigier Zouhar: Leveraging Customers' Online Behavior for Better Marketing Decisions. (met Tammo H.A. Bijmolt)
Meer specifieke informatie over mijn onderzoeksprojecten kan je vinden in mijn curriculum vitae.
Laatst gewijzigd: | 10 juli 2025 14:26 |