Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons M.J. (Maarten) Gijsenberg, Prof

M.J. (Maarten) Gijsenberg, Prof

Hoogleraar Marketingdynamieken
Profielfoto van M.J. (Maarten) Gijsenberg, Prof
E-mail:
m.j.gijsenberg rug.nl

Ik ben momenteel als promotor betrokken bij het doctoraatsonderzoek van volgende studenten:

  • Veronica Burbulea: Marketing's Impact along the Customer Journey. (met Tammo H.A. Bijmolt)

  • Beatrice Gänzler: Digital Health and Low-Value Care in Healthcare Services. (met Amal Fakha en Jana Holthöwer)

  • Minxiong Huang: How Business Cycles Affect Customers' Price Sensitivity and (un)Healthy Consumption. (met Barbara Deleersnyder, Tilburg University)

  • Janneke Koster: Fostering a Sustainable Fashion Industry: A Multi-Actor Perspective. (met Marijke Leliveld en Hans Risselada)

  • Hidde Smit: Advertising Effectiveness in a Changing World. (met Tammo H.A. Bijmolt)

  • Stephanie Vigier Zouhar: Leveraging Customers' Online Behavior for Better Marketing Decisions. (met Tammo H.A. Bijmolt)

Meer specifieke informatie over mijn onderzoeksprojecten kan je vinden in mijn curriculum vitae.

Laatst gewijzigd:10 juli 2025 14:26