Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons prof. dr. A.A. (Anke) de Boer

Publicaties

1+1=3 ’t PASST Samen: Professionaliseren van leerkrachten en jeugdhulpverleners in het vormgeven van een integrale aanpak voor leerlingen met (kenmerken van) autisme

How do they see themselves?: The self-concept of students with intellectual or behavioural disabilities in special education

Ondersteuning aan leerlingen in een inclusieve onderwijssetting

Ondersteuning aan leerlingen in een inclusieve onderwijssetting: een systematische reviewstudie: Kort rapport

Op naar geïntegreerde onderwijsvoorzieningen: Tussenrapportage beleidsonderzoek van de tweede meting, tranche 2021

Peer relations and motivation in special secondary education: Experiences of adolescents with social, emotional and behavioural difficulties

Predicting peer acceptance among students with and without special educational needs in secondary educational settings

Explaining teachers’ behavioural intentions towards differentiated instruction for inclusion: using the theory of planned behavior and the self-determination theory

Op naar geïntegreerde onderwijsvoorzieningen: Eindrapportage over het beleids- en praktijkgerichte onderzoek – tranche 2018