Podium34 & The Bake Shop
Dat de lokale muzieksector onder druk staat is zacht uitgedrukt. Kleine popkoepels, poptempels en talentontwikkelingsprogramma's hebben het met de huidige politieke wind niet makkelijk. Daarom is het belangrijk dat deze organisaties zich zo sterk mogelijk positioneren in het veld. Dit kunnen ze doen door op een strategische manier hun marketing en communicatie aan te pakken om zo zichzelf en hun maatschappelijke waarde zichtbaar te maken voor het grote publiek. Maar, het kan ook door nieuwe samenwerkingen aan te gaan met lokale overheden en door de juiste fondsen aan te schrijven. Echter komen maar weinig van dit soort organisaties daar echt aan toe.
Beperkte middelen en kleine fte’s zorgen ervoor dat de waan van de dag de meeste uren vreet. Dit is precies de reden dat The Bake Shop en Podium34 bij de wetenschapswinkel aanklopten. Samen met studenten van het vak Management & Entrepreneurship hebben zij onderzocht hoe The Bake Shop en Podium 34 zich met beperkte middelen het beste kunnen positioneren en/of organiseren.
Laatst gewijzigd: | 28 juli 2025 15:44 |