Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Onderwijs Postacademisch Onderwijs

Studiedag Advocatuur: Erfrecht van A tot Z

Deze cursus gaat niet door
Logo van de belangrijkste punten verstrekker
In een dag bij op het gebied van het erfrecht? Kom naar de studiedag Erfrecht voor de advocatuur. Prof. Kolkman en prof. Verstappen praten u in een dag helemaal bij.

Deze studiedag is bedoeld voor advocaten die zich willen verdiepen in het erfrecht en in één dag hun kennis grondig willen bijspijkeren.

Wilbert Kolkman

prof. mr. dr. Wilbert Kolkman (1973) was van 2006 tot 2017 hoogleraar Privaatrecht, in het bijzonder Notarieel recht, aan de Rijksuniversiteit Groningen. Vanaf 2017 bekleedt hij te Groningen de leerstoel Algemene Rechtswetenschap en Familievermogensrecht. Sinds 1 oktober 2020 is hij Decaan van de Faculteit Rechtsgeleerdheid. Kolkmans onderzoek richt zich met name op het familievermogensrecht, in Nederland en in Europa.

Prof. mr. dr. Leon Verstappen is sinds 1998 verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij bekleedt de leerstoel privaatrecht, in het bijzonder het notarieel recht. Zijn expertise ligt met name in het familierecht en het eigendomsrecht. Hij is raadsheer-plaatsvervanger Gerechtshof Den Haag en verbonden aan Hekkelman Advocaten en Notarissen als juridisch adviseur.

Alle informatie op een rijtje

Docenten

Prof. Leon Verstappen
hoogleraar privaatrecht in het bijzonder het notarieel recht