Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Onderwijs Postacademisch Onderwijs

Beslag- en Executierecht

Deze cursus gaat niet door
Logo van de belangrijkste punten verstrekker
Weet u alle ins en outs van het Beslag- en Executierecht? In deze cursus geeft prof. Toon van Mierlo inzicht in alles wat u op dit terrein moet weten.

Deze cursus is interessant voor advocaten en juristen die zich bezighouden met beslag- en executierecht.

prof. Toon van Mierlo

Prof. mr. dr. Toon van Mierlo is verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen als Hoogleraar privaatrecht in het bijzonder Burgerlijk Procesrecht. Hij is eveneens hoogleraar Burgerlijk Procesrecht aan de Erasmus School of Law. Toon is partner bijHabrakenRutten en is onder meer lid van Adviescommissie voor het Burgerlijk Procesrecht, lid van de Asser adviesraad en Redacteur Tekst & Commentaar Burgerlijke Rechtsvordering.

Alle informatie op een rijtje

Docenten Prof. mr. dr. A.I.M. van Mierlo
Hoogleraar Burgerlijk Procesrecht Rijksuniversiteit Groningen en Erasmus School of Law
Datum Donderdag 24 november 2022