Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Onderwijs Postacademisch Onderwijs

Actualiteiten Notariaat: Familierecht

Deze cursus gaat niet door
KNB logo

Wat zijn de actuele ontwikkelingen in het familierecht? Volg deze cursus Actualiteiten Notariaat: Familierecht van prof. mr. dr. Leon Verstappen en u bent weer volledig op de hoogte!

NOvA-punten 4

Tijdens deze cursus staat het familierecht centraal.

Deze cursus is bijzonder interessant voor notarissen (incl. kandidaat- of toegevoegd notarissen), juristen en anderen die zich bezighouden met het familierecht.

decoratieve afbeelding

Prof. mr. dr. Leon Verstappen is sinds 1998 verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij bekleedt de leerstoel privaatrecht, in het bijzonder het notarieel recht. Zijn expertise ligt met name in het familierecht en het eigendomsrecht. Hij is raadsheer-plaatsvervanger Gerechtshof Den Haag en verbonden aan Hekkelman Advocaten en Notarissen als juridisch adviseur.

Alle informatie op een rijtje

Docenten
Prof. mr. dr. L.C.A. (Leon) Verstappen
Hoogleraar privaatrecht, in het bijzonder het notarieel recht Rijksuniversiteit Groningen
Donderdag 11 april 2024
Ontvangst
13.00 uur
13.30 uur - 17.45 uur
Plaats
Faculteit Rechtsgeleerdheid, Oude Boteringestraat 18, 9712 GH Goningen
Cursusprijs
€ 475,- (vrijgesteld van BTW) en inclusief digitaal cursusmateriaal
Studiepunten
4 KNB, 4 NOvA
MfN-punten, alsmede overige punten op aanvraag
Doelgroep
Notarissen (incl. kandidaat- of toegevoegd notarissen), juristen en anderen die zich bezighouden met het familierecht.
Didactiek
Hoorcollege met gelegenheid tot het stellen van vragen en discussie
Op deze cursus is onze inschrijf- en annuleringsregeling van toepassing
Laatst gewijzigd:27 februari 2024 15:15