Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Expertisecentra bij GMW

Samen werken aan gezondheid en welzijn, diversiteit, talentontwikkeling en een betere hulpverlening aan gezinnen met complexe problemen
22 maart 2022

Sinds kort telt de faculteit GMW vijf expertisecentra. In deze centra houden onderzoekers van verschillende basiseenheden zich samen met partners uit de praktijk bezig met onderzoek, scholing en advies op het gebied van actuele maatschappelijke thema’s.

Binnen de Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen wordt er volop samengewerkt met anderen binnen en buiten de universiteit. Denk aan samenwerkingen met andere basiseenheden of faculteiten, maar ook met organisaties zoals FC Groningen, het ministerie van defensie, het UMCG en WIJ Groningen.

Deze bijzondere samenwerkingen zijn sinds kort geclusterd in vijf expertisecentra. De centra houden zich bezig met onderzoek, scholing en advies op het gebied van actuele maatschappelijke thema’s: gezondheid en welzijn, diversiteit, talentontwikkeling en betere hulpverlening aan probleemgezinnen.

De vijf expertisecentra zijn:

Opmerkingen of vragen over dit stuk? Neem contact op met de afdeling Communicatie, Marketing en Voorlichting van GMW.

Laatst gewijzigd:22 maart 2022 13:51