Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Illustra bij de Nacht van Kunst & Wetenschap (24 mei 2014)

15 april 2014

Bedenk alles wat je kunt verzinnen over kunst, wetenschap en muziek, maak daar verrassende combinaties van en verspreid ze over zestien bijzondere locaties in de binnenstad. Dan heb je De Nacht van Kunst & Wetenschap! En het beste nieuws? Op zaterdag 24 mei 2014 is Groningen weer een hele nacht de bruisende hoofdstad van kunst en wetenschap. Illustra is er bij!

Het programma is nog niet helemaal rond, maar we zullen een aantal leuken programmaonderdelen verzorgen waar de achtergrond van het project Illustra, hedendaagse vrouwelijke hoogleraren en de Augmented Illustra App uitgebreid aan bod zullen komen!

Hou daarom deze website en de website van de Nacht van de Kunst & Wetenschap goed in de gaten.

Tot 24 mei!

Laatst gewijzigd:07 juni 2019 10:35