Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

NWO - Lerarenbeurs voor afdeling Sociale Psychologie

07 december 2011
Tom Postmes en Katherine Stroebe van de afdeling Sociale Psychologie hebben samen met Birol Akkus, docent Psychologie aan Saxion hogeschool in Enschede, een NWO-promotiebeurs voor leraren binnengehaald met het project "Social Work in cross-cultural contexts: does seeking and accepting help depend on worldviews?". Deze beurs stelt Akkus in staat naast zijn aanstelling als docent te promoveren.
Het doel van de promotiebeurs voor leraren is het aantal gepromoveerde leraren uit het primair, voortgezet, middelbaar beroeps-, hoger beroeps- en speciaal onderwijs te vergroten. Een groter aantal gepromoveerde leraren voor de klas verhoogt, aldus het NWO, de kwaliteit van het onderwijs en versterkt de aansluiting tussen universiteiten en scholen.
Laatst gewijzigd:06 juni 2019 14:30