Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Excursie Performa

29 september 2005

Op donderdag 29 en vrijdag 30 september 2005 vindt Performa, de beurs voor human resources, plaats van 10.00-16.00 uur, Jaarbeurs Utrecht. Het is een vakbeurs, er zijn congressen, debatten en seminars. Voor studenten, die geïnteresseerd zijn in HRD/bedrijfsopleidingen is het een must. Voor meer informatie: www.performa.nl. Daar zijn ook (gratis) toegangskaarten verkrijgbaar, die van te voren door de individuele student besteld dienen te zijn. Op vrijdag 30 september wordt onder begeleiding van dr. Th. van Dellen daarheen een excursie georganiseerd. Vertrek 8.17 uur van het station in Groningen (verzamelen in de Stationshal om 7.55 uur). Ook voor studenten, die donderdag 29 september op eigen houtje deze beurs bezoeken geldt dat als een excursie, als zij kunnen bewijzen, dat zij er geweest zijn. Excursie is een verplicht onderdeel van Actualiteiten (2 EC) in Ba2 en in het Schakelprogramma van Pedagogiek en Onderwijskunde (PABA 2040); zie Studiegids. Intekenen op de intekenlijst op het prikbord. Inlichtingen drs. E.J. Boerma.

Vooraankondiging: op woensdag 19 oktober vindt de 14e Groninger Onderwijsdag plaats: ‘Kijk naar je eigen!’. Zelfevaluatie in klas en school. Dit geldt als actualiteitencollege. Nadere mededelingen volgen.

Laatst gewijzigd:20 juni 2024 07:46