Onderzoek Open Science

Open Research Award viert ‘open’ onderzoekspraktijken - Call for submissions 2022

08 september 2022
Open Research Award 2022

De Universiteitsbibliotheek Groningen en de Open Science Community Groningen organiseren de derde editie van de jaarlijkse Open Research Award. De prijs viert de vele manieren waarop wetenschappers hun onderzoek beter toegankelijk, transparant of reproduceerbaar maken.

De call for submissions is inmiddels gesloten.

Inzendingen moeten reflecteren op de succesvolle of uitdagende inzet van 'open' praktijken tijdens het onderzoeksproces.

Onderzoekers en studenten van de RUG en het UMCG kunnen een casestudy indienen en maken kans op 500 euro.

Save the date: evenement 'Celebrating openness' 17 november

Op 17 november vindt het evenement 'Celebrating Openness' plaats met als onderwerp 'The role of open science in education and teaching' met een keynote door dr. Matt Coler .

Laatst gewijzigd:11 augustus 2023 14:52