Over ons Faculteit der Letteren Informatie voor nieuwe studenten Faculteit der Letteren 2024-2025 Introductieinformatie voor studenten van de Bacheloropleidingen Taalwetenschap

Studievereniging

Beste aankomende student Taalwetenschap,

Ook vanuit ZaZa, de studievereniging Nederlandse Taal en Cultuur en Taalwetenschap aan de RUG, willen we jou van harte feliciteren met jouw fantastische studiekeuze! Wij kijken er enorm naar uit om je te leren kennen. De studievereniging doet veel voor studenten Taalwetenschap. Zo worden er borrels, feesten en studiemiddagen georganiseerd. Voor ieder wat wils!

De precieze invulling van deze activiteiten is voor nu nog niet belangrijk. De eerste activiteit die voor jou van belang is, is het introductiekamp. Dit kamp wordt gehouden van 1 tot en met 3 september 2023 in Bakkeveen. In de bijlage vind je het introductieboekje met alle informatie die je nodig hebt voor het kamp. Inschrijven voor het kamp kan eenvoudig door deze vragenlijst in te vullen.

Als je dan toch al bezig bent met het invullen van formulieren, zorg er dan ook direct voor dat je lid wordt van ZaZa. Als lid heb je recht op allerlei voordelen. Zo krijg je korting op je studieboeken, krijg je korting bij verschillende horecagelegenheden en ben je direct op de hoogte van al het nieuws binnen de vereniging. Je als lid inschrijven voor ZaZa kan door dit formulier in te vullen!

Beide formulieren en nog veel meer informatie staan op ZaZa's website: www.zaza-nederlands.nl. Neem ook daar dus zeker een kijkje!

Wij hopen jou te mogen verwelkomen op het kamp en bij ZaZa. Wij hebben er zin in!

Veel liefs,
ZaZa