Over ons Faculteit der Letteren Informatie voor nieuwe studenten Faculteit der Letteren 2024-2025 Introductieinformatie voor studenten van de Bacheloropleidingen Taalwetenschap

Aanschaf readers en verplichte literatuur

Verplichte literatuur

Als je lid wordt van de studievereniging kun je alle literatuur met korting aanschaffen. Je kunt dan al je boeken in één keer bestellen.

Wil je het liever zelf regelen, dan kun je terecht in de Online Course Catalogue Ocasys. Hier vind je per vak het overzicht van de verplichte literatuur die je dient aan te schaffen. Je kunt deze boeken zelf in de betere boekhandel bestellen.

Readers

Het bestellen van de benodigde readers kan vanaf begin augustus via de bestelportal van Canon. De readers worden bij je thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je de readers tijdig hebt.

Laatst gewijzigd:23 april 2024 15:38