Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Organisatie Over de faculteit

Faculteitsbestuur

Het faculteitsbestuur draagt eindverantwoordelijkheid voor alles wat er zich binnen de faculteit afspeelt. Dit betekent dat het faculteitsbestuur is belast met de integrale verantwoordelijkheid voor het bestuur en beheer van de faculteit en met het toezicht op de kwaliteit van (de uitvoering van) het onderwijs en onderzoek. Het stelt verder de begrotingen vast en verdeelt de formatie. Het faculteitsbestuur bestaat uit drie leden, waarvan elk een specifieke verantwoordelijkheid (onderzoek, onderwijs en middelen) draagt. Daarnaast maakt een student als adviseur deel uit van het faculteitsbestuur. Hij of zij wordt steeds benoemd voor één jaar. Het bestuur vergadert eenmaal per week. Deze vergaderingen zijn niet openbaar.

Het faculteitsbestuur wordt ondersteund door het bestuurssecretariaat. U kunt contact opnemen met het bestuur via board.rcs rug.nl.

Foto van het Faculteitsbestuur

Samenstelling

Naam
Functie