Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen Onderwijs

Onderwijs

Bij de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen heb je keuze uit twee bachelor- en zes masteropleidingen (met twee tracks) en diverse double degree master programma's (waarbij je een jaar aan een buitenlandse universiteit volgt). Omdat we een zelfstandige faculteit zijn - de enige in Nederland - is onze focus zeer geografisch. Bij andere universiteiten worden de geografische opleidingen ondergebracht bij de sociale of economische faculteiten. Onze opleidingen scoren hoog in de Elsevier en Keuzegids Hoger Onderwijs. Met ongeveer 1100 studenten, waarvan een deel uit het buitenland, is er aandacht voor iedereen en ruimte voor eigen inbreng. Ons motto is We are making places better together!

Ben je een FRW-student en zoek je studiegidsinformatie? Ga dan naar de Student Portal

Mercator
Laatst gewijzigd:26 september 2023 09:49