Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Alumna Annemarie Jorna wint Young Captain Award 2020

02 april 2021
Annemarie Jorna (Nico Alsemgeest, fotograaf)

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) kondigt met trots aan dat FEB-alumna Annemarie Jorna van Accell Group zojuist verkozen is tot Young Captain 2020! De prijs werd voor de 16e keer uitgereikt aan de meest getalenteerde jonge bedrijfsleider op weg naar de top van de zakenwereld.

Annemarie is werkzaam als Operations Director Nederland binnen het wereldwijde fietsbedrijf ‘Accell Group’ en maakt tevens deel uit van het internationale Operations Leadership-team. Ze overtuigde de jury met haar leiderschapskwaliteiten, communicatiestijl en analytische manier van denken. Cees 't Hart, juryvoorzitter: "Annemarie heeft als leider echte betrokkenheid en is niet bang om keuzes te maken. Ze toont niet alleen visie maar durft hier ook naar te handelen.”

Meer weten? Lees hier meer over de uitreiking

Laatst gewijzigd:01 februari 2023 16:20