Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Afscheidscollege Prof. Van der Meer en symposium “Toekomst van het pensioen” | 11 maart

09 maart 2015
Van der Meer

Na 25 jaar hoogleraar te zijn geweest neemt Prof. dr. Robert van der Meer in zijn jubileumjaar afscheid van de Rijkuniversiteit Groningen. Op woensdag 11 maart 2015 geeft hij zijn laatste publieke college. Daarin zal hij teruggrijpen op zijn oratie en de ontwikkeling van het institutionele vermogensbeheer de revue laten passeren.

In een aansluitend symposium zal rond het thema ‘toekomst van het pensioen’ enerzijds de bijdrage van Robert aan de wetenschap en de praktijk worden belicht en anderzijds een toekomstvisie op pensioenbeleggingen in Nederland worden gedeeld. Wij zijn trots dat meerdere deskundigen van universiteiten, pensioenfondsen en adviesbureaus hun bijdrage willen leveren.

Aan het afscheidsseminar werken mee: Prof. dr. Michael Damm, Prof. dr. Jean Frijns, Prof. dr. Theo Kocken (key note speaker), Prof. dr. Jaap Koelewijn, Prof. dr. Alfred Slager, Prof. dr. Frans Tempelaar en Prof. dr. Roberto Wessels.

Plaza Duisenberg Building
Zernike Campus, Nettelbosje 2, 9747 AE Groningen