Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Peter Verhoef in het NOS Journaal: Discounters groeien gewoon door, ook na de crisis

25 oktober 2017
Peter Verhoef
Peter Verhoef

Ze roeien tegen de stroom in: prijsbrekers als Action, Op=Op, Big Bazar en Prijsmepper. Sinds 2012 (toen we midden in de economische crisis zaten) is het aantal winkels in ons land gedaald met 5 procent, maar bij de discounters is er juist een enorme groei van 75 procent. ‘Ze hebben allemaal groei-ambities’, verklaart marketinghoogleraar Peter Verhoef tegenover de NOS. ‘En wij - consumenten - hebben ontdekt waar er goedkope spullen te koop zijn. Ook al zijn we nu uit de crisis, we blijven op die adressen kopen. Het gaat niet meer over.’

Bekijk het item met Verhoef in het NOS Journaal (vanaf 4:06) dat gemaakt werd tijdens een reportage in de Op=Op Voordeelshop te Roden.

URL FEB
AACSB EQUIS logos
Laatst gewijzigd:29 februari 2024 10:02
View this page in: English

Meer nieuws