Hoe kunnen bedrijven en charitatieve instellingen samenwerken? | Research Minute-video met Marijke Leliveld
Dr. Marijke Leliveld is gedragswetenschapper bij de vakgroep marketing. Ze onderzoekt de rol van moraliteit en ethiek in economische besluitvorming. In onderstaande video presenteert Leliveld haar onderzoek, voorafgaand aan haar installatie als nieuw lid van de Young Academy Groningen op maandag 30 september.
Laatst gewijzigd: | 31 januari 2023 10:23 |
Meer nieuws
-
25 april 2024
Lineke Sneller appointed as Professor of Practice of Digitalization & AI in Accounting and Auditing
The Faculty of Economics and Business (FEB) is pleased to announce that as of 1 May, professor Lineke Sneller will be appointed as Professor Practice of Digitalization & AI in Accounting and Auditing. The chair is situated within the department of...
-
25 april 2024
Jenny van Doorn and co-authors receive 2024 Weitz-Winer-O’Dell Award
Jenny van Doorn and co-authors Martin Mende, Maura L. Scott (both Florida State University), Dhruv Grewal (Babson College) and Ilana Shanks (Stony Brook University) have won the 2024 Weitz-Winer-O’Dell Award. They received the award for their paper...
-
19 april 2024
Nieuwe scriptieprijs voor masterstudenten Economie en Bedrijfskunde
Hoe kunnen we economie en bedrijfskunde studenten prikkelen om in hun masterscriptie aandacht te besteden aan belangrijke maatschappelijke uitdagingen? De 14 Nederlandse faculteiten economie en bedrijfskunde, verenigd in het Decanenberaad Economie...