Skip to ContentSkip to Navigation
Corporate AcademyOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen

Corporate Academy

Corporate Academy

Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

Hoe kunt u complexe informatie helder toelichten in een compacte brief aan uw klanten? En hoe reageert u het beste op een klacht? Is er eigenlijk een verschil tussen een zakelijke brief en een zakelijke e-mail? Als zakelijke correspondentie met klanten een belangrijk onderdeel is van uw werk, dan is de cursus Klantgerichte brieven en e-mails schrijven een aanrader. In deze cursus leert u verschillende bouwplannen effectief te gebruiken zodat u uw brieven goed kunt structureren. Verder leert u helder te formuleren en weet u hoe u brieven en e-mails op een juiste en klantgerichte manier kunt inleiden en afsluiten.

Voor wie: iedereen die regelmatig zakelijke brieven en e-mails schrijft, bijvoorbeeld medewerkers van een afdeling klantenservice.
Duur: op maat
Studiebelasting: op maat
Aanmelden: vul ons contactformulier in

Laatst gewijzigd:03 oktober 2018 12:22