Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity Huisstijl basiselementen Logo Logobalk

Logobalk interne samenwerkingsverbanden in externe huisstijlen

Voor in externe huisstijlen (huisstijlen van andere organisaties) is een extra uitvoering van het RUG-logo met een tweede merkvermelding gemaakt. Hierin staat de naam van het samenwerkingsverband onder het horizontale logo en is groter dan in andere uitvoeringen van het RUG-logo met een tweede merkvermelding. De naam wordt voluit geschreven en kan maximaal drie regels in beslag nemen. Afkortingen kunnen tussen haakjes achter de naam worden geplaatst. Zie het plaatje onder voor ontwerpspecificaties.

Deze uitvoering van de logobalk mag alleen worden gebruikt als de tweede merkvermelding voor het samenwerkingsverband is geaccordeerd door de betrokken faculteiten en door de faculteitsbesturen is gemeld bij de afdeling Communicatie, huisstijl@rug.nl.

Logobalk interne samenwerkingsverbanden in externe huisstijlen
Laatst gewijzigd:27 maart 2020 09:40