Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Vanaf:di 30-01-2024
Tot en met:do 01-02-2024
Waar:Groningen city centre

Bent u nieuw in het lesgeven aan de UG en kunt u wat ondersteuning gebruiken om uw onderwijsvaardigheden te verbeteren? Of bent u al een tijdje aan het werk en hebt u gemerkt dat u meer informatie kunt gebruiken om uw weg te vinden binnen deze enorme organisatie? Waarom sluit u zich niet aan bij onze Winter School voor Academische Leraren!

Van 30 januari tot 1 februari 2024 bieden we een gevarieerd programma van workshops, een 'Crash Course Fundamentals of University Teaching', een rondleiding door de stad en een netwerksessie georganiseerd door de Teaching Academy Groningen.

Programma

Voel u vrij om de activiteiten te kiezen die bij uw behoeften passen uit het programma van de Winter School for Teachers Programme.

Hoe u zich kunt aanmelden

Registraties zijn open tot 19 januari. De plaatsen zijn beperkt, dus meld u aan om uw plek te reserveren!