About us Organization Services Teaching Academy Groningen

EQUIPPING in international classrooms. Session 4: The Role of Language in the classroom

When:Tu 13-06-2023 09:00 - 12:00
Where:online

Do you want to explore the role of language in the inclusive classroom? Are you interested in teaching approaches that use language for greater inclusion and learning?

In the fourth session of the series of workshops on peer learning and sharing teaching practices between the University of Groningen (the Netherlands) and Stellenbosch University (South Africa), we will focus on the role of language in the classroom. To join us online, register under the link below.

Wil je de rol van taal in het inclusieve klaslokaal verkennen? Ben je geïnteresseerd in onderwijsbenaderingen die taal gebruiken voor meer inclusie en leren?

In de vierde sessie van de serie workshops over peer learning en het delen van onderwijspraktijken tussen de Rijksuniversiteit Groningen (Nederland) en Stellenbosch University (Zuid-Afrika), zullen we ons richten op de rol van taal in de klas. Om online met ons mee te doen, registreert u zich via de onderstaande link.