Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons T.H. Wieringa

Speerpunten

Coördinator van de Wetenschapswinkel Geneeskunde en Volksgezondheid. Het dichterbij elkaar brengen van de wetenschap en de samenleving geeft mij voldoening, evenals het bijdragen aan de ontwikkeling van studenten. Ik heb Logopedie, Gezondheidswetenschappen en Epidemiologie gestudeerd, en heb mij in mijn onderzoeken vooral gericht op patiëntgerichte zorg (met name samen beslissen).

Publicaties

Development of an e-learning environment with a user-centered design process: an example in the education of epidemiology and medical statistics

The role of time in involving patients with cancer in treatment decision making: A scoping review

Wensen, zorgen en houdingen ten aanzien van de overgang naar een meer plantaardig menu binnen een Nederlands verpleeghuis

Adverse Childhood Experiences and frailty in later life: a prospective population-based cohort study

Challenges to acquire similar learning outcomes across four parallel thematic learning communities in a medical undergraduate curriculum

Clinical longevity of intracoronal restorations made of gold, lithium disilicate, leucite, and indirect resin composite: a systematic review and meta-analysis

Disparities in Shared Decision-Making Research and Practice: The Case for Black American Patients

Does the duration of ambulatory consultations affect the quality of healthcare? A systematic review

Fragmented world, connected community: success factors of the first online EACH Summer School for early-career researchers

Patient role in SDM models: Re: Berger Z, Galasinski D, Scalia P, Dong K, Blunt HB, Elwyn G, “The Submissive Silence of Others: Examining Definitions of Shared Decision Making” [Patient Educ Couns (2021) doi: https://doi.org/10.1016/j.pec.2021.10.026]