dr. J.A. (Liane) Voerman

Program Director BSc Business Administration and Senior Lecturer

dr. J.A. (Liane) Voerman
Telephone:
+31 50 36 37065 (secretary's office Marketing)
+31 50 36 33679 /050 3637 529 (secretary's office BSc BA)
E-mail:
j.a.voerman rug.nl

Research

Publications
  1. Het geloof in online consumer reviews

    Voerman, L., 2014, In : Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie. 88, 7/8, p. 292-300 9 p.

    Research output: Contribution to journalArticleAcademicpeer-review

  2. Lage respons, toch bruikbaar

    Voerman, J. A. & Schuurman, M., 2013, Insights in Marketing Intelligence. Bronner, A. E. (ed.). Haarlem: Uitgeverij Spaar en Hout, p. 47-49 3 p. (Insights in marketing intelligence : highlights en trends uit het MOA jaarboek 2013).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademicpeer-review

  3. Export market information behaviour of SME's: the influence of firm characteristics

    Voerman, J. A., Wedel, M. & Zwart, P. S., 1998, s.n.

    Research output: Working paperAcademic

  4. The export performance of European SMEs

    Voerman, J. A., 2004, Groningen: s.n.. 282 p.

    Research output: ThesisThesis fully internal (DIV)Academic

  5. Een lage respons bij cursusevaluaties hoeft NIET te leiden tot een non-respons bias!

    Voerman, J. A. & Schuurman, M. K., 2013, Jaarboek MarktOnderzoekAssociatie 2013. MOA, p. 149 - 166 (Hoofdstuk 10).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterAcademicpeer-review

View all (11) »

Activities
  1. Retail Marketing De Winkel van de Toekomst /Online & Offline

    Liane Voerman (Invited speaker)
    25-Oct-2016

    Activity: Talk or presentationProfessional

View all (1) »

ID: 160402