Wubbo Ockels School for Energy and Climate Impact en engagement

Impact en engagement

Het werk van de Wubbo Ockels School for Energy and Climate is gericht op merkbaar resultaat. Impact op de organisatie van Onderzoek & Onderwijs, maar ook impact op maatschappelijke vraagstukken.

De energietransitie en klimaatverandering is overal. Ons doel is om met het waarmaken van onze missie Samen voor een groenere en eerlijker energietransitie zichtbaar te zijn en impact te hebben op de dagelijkse realiteit van mensen.

Zichtbaar

De impact en zichtbaarheid van de Wubbo Ockels School for Energy and Climate is gericht op zeer diverse doelgroepen. Van studenten en wetenschappers, vertegenwoordigers van overheid, industrie en bedrijfsleven tot het brede publiek. Die zichtbaarheid kan allerlei verschillende vormen aannemen. Denk hierbij aan fysieke zichtbaarheid via tentoonstellingen, congressen en symposia, workshops of discussiegroepen. Maar ook online zichtbaarheid via nieuwsberichten en social media.

Netwerken

De Wubbo Ockels School for Energy and Climate vertegenwoordigt de Rijksuniversiteit Groningen in lokale, nationale en internationale netwerken gerelateerd aan energietransitie en klimaatverandering. De School organiseert met lokale partners initiatieven met burgers, stakeholders, academici en studenten om maatschappelijke uitdagingen met betrekking tot klimaatverandering en de energietransitie te identificeren en op te lossen. Ons doel is samenwerken voor een eerlijker en groenere energietransitie en klimaatbeleid!

Laatst gewijzigd:17 april 2023 08:09