Nieuwe UGP publicatie: Differentiated Instruction in Teaching from the International Perspective

Bij University of Groningen Press (UGP) is het boek Differentiated Instruction in Teaching from the International Perspective: Methodological and empirical insights gepubliceerd geschreven door Ridwan Maulana, Michelle Helms-Lorenz, Peter Moorer; Annemieke Smale-Jacobse en Xiangyuan Feng (allemaal van de Rijksuniversiteit Groningen).
Dit boek rapporteert de bevindingen van een grootschalig project over gedifferentieerde instructie in verschillende onderwijssystemen en geeft een cijfermatige analyse van de systemen, de verschillen, de veranderingen en de verschillende mate van betrokkenheid van leerlingen. De resultaten zijn relevant voor onderzoek, praktijk en beleid.
Dit boek is open access gepubliceerd dankzij de financiële steun van het Open Access Boekenfonds van de Rijksuniversiteit Groningen en het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO).
Laatst gewijzigd: | 20 september 2023 14:43 |
Meer nieuws
-
02 juli 2025
Relinde Weil herbenoemd als lid van Raad van Toezicht RUG
Het heeft de Minister behaagd Relinde Weil te benoemen voor een tweede termijn als lid van de Raad van Toezicht RUG.
-
01 juli 2025
Khalaf Alkhalaf Alumnus van het Jaar 2025
Khalaf Alkhalaf is verkozen tot Alumnus van het Jaar 2025 van de RUG. Hij krijgt de prijs voor zijn inzet voor een goede opvang en begeleiding van vluchtelingen in Nederland en de inspirerende manier waarop hij zijn ervaringen en kennis deelt met...