Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Nienke Bastiaans nieuwe PH-Middelen Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap

14 mei 2019
Drs. Nienke Bastiaans

Per 1 juli 2019 zal drs. Nienke Bastiaans aantreden als nieuwe Portefeuillehouder Middelen en lid van het faculteitsbestuur van de Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap. Zij volgt drs. Philip Broeksma op, die wethouder voor verkeer & vervoer is geworden voor de gemeente Groningen. Tot 1 juli blijft dr. Rita Landeweerd, PH-Middelen van de Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen, optreden als PH-middelen ad-interim.

Nienke Bastiaans (48) studeerde Onderwijskunde aan de RUG en heeft sinds 1995 meerdere functies vervuld aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) van de RUG. Allereerst als onderwijskundige en beleidsmedewerker/secretaris van het bestuur van FEB. In 2009 werd ze hoofd van de afdeling Educational Quality, Marketing, International Affairs, Communications van die faculteit. Sinds 2014 is ze hoofd van de afdeling Education & Communication Services van FEB waar ze leiding geeft aan circa 75 medewerkers.

Wij zijn zeer verheugd dat ze nu de overstap maakt naar de Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap en heten haar van harte welkom in de facultaire gemeenschap. We zien uit naar de samenwerking!

Laatst gewijzigd:14 mei 2019 16:02