Tracing learning in interaction. An analysis of shared reading of picture books at kindergarten
Promotie: mw. M.N. Gosen, 16.15 uur, Academiegebouw, Broerstraat 5, Groningen
Proefschrift: Tracing learning in interaction. An analysis of shared reading of picture books at kindergarten
Promotor(s): prof.dr. C.M. de Glopper
Faculteit: Letteren
Zie persbericht
Laatst gewijzigd: | 03 september 2021 15:33 |
Meer nieuws
-
16 september 2025
Ruimte voor kunst: hoe creativiteit en wetenschap samen kunnen gaan
Het Nederlandse platteland is in transitie: uiteenlopende claims op landgebruikbotsen, infrastructurele ingrepen veranderen het landschap, en leefbaarheid staat onder druk door krimp en vergrijzing. Cultureel geograaf en sociaal planoloog Gwenda van...
-
15 september 2025
Succesvol bezoek aan de RUG door Rector van het Institut Teknologi Bandung
De Rector van het Institut Teknologi Bandung (ITB), prof. Tatacipta Dirgantara, bracht van een driedaags bezoek aan de Rijksuniversiteit Groningen.
-
09 september 2025
Kunst + wetenschap = 1-0 voor de medemenselijkheid
Promovendus Media Studies Marije Miedema en theatermaker Mees van den Bergh bundelden hun krachten. Het resultaat is de theatrale audio-installatie ‘Toekomst van het verleden’, een project over hoe mensen digitaal herinnerd willen worden.