Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Tracing learning in interaction. An analysis of shared reading of picture books at kindergarten

21 juni 2012

Promotie: mw. M.N. Gosen, 16.15 uur, Academiegebouw, Broerstraat 5, Groningen

Proefschrift: Tracing learning in interaction. An analysis of shared reading of picture books at kindergarten

Promotor(s): prof.dr. C.M. de Glopper

Faculteit: Letteren

Zie persbericht

Laatst gewijzigd:15 september 2017 15:42
printView this page in: English

Meer nieuws

  • 12 februari 2019

    Het klimaatverdriet van Maarten Loonen

    De klimaatverandering op Spitsbergen; Maarten Loonen maakt het al jaren aan den lijve mee. Hij kan uren vertellen over ganzen, rendieren en gletsjers, over de onmetelijke en ons onbekende natuur. Maar het meest raakt hem de klimaatklok die voorttikt...

  • 12 februari 2019

    Eredoctoraten voor Titia de Lange en Philipp Blom

    De Rijksuniversiteit Groningen reikt tijdens de lustrumweek in juni 2019 eredoctoraten uit aan prof. dr. Titia de Lange en dr. Philipp Blom. Historicus Blom ontvangt het eredoctoraat op voordracht van prof. dr. Ann-Sophie Lehmann van de Faculteit der...

  • 07 februari 2019

    Hoogleraar Stynke Castelein wint de Vrouw in de Media Award Groningen

    Prof. dr. Stynke Castelein, hoogleraar aan de Rijksuniversiteit Groningen en hoofd onderzoek bij Lentis, ontvangt de Vrouw in de Media Award 2018 Groningen.