Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

18 november 2010
Updates

8/12:

• De familie laat weten: de openbare uitvaart van Miron is op zaterdag 11 december 2010 van 15.30-18.00 uur in Crematorium Stilleweer, Stilleweersterweg 1, Appingedam . De uitvaartplechtigheid zelf begint om 16.00 uur.
  • De herdenkingsruimte voor Miron aan de FEB ("Meeting Studio"; 5411-0007) zal tot de uitvaart geopend zijn.
  • 30/11: De crematie zal plaatsvinden in Crematorium Stilleweer, Stilleweersterweg 1, Appingedam. Datum en tijdstip worden later door de familie bekend gemaakt via de nieuwe media (Twitter, Facebook, Hyves).

24/11: Vermoedelijk in de loop van volgende week (week 48) zal in Appingedam de uitvaart van Miron plaatsvinden, met daarbij een herdenkingsbijeenkomst. Beide plechtigheden zijn openbaar: de familie verwelkomt iedereen die persoonlijk afscheid van Miron wil komen nemen. Nadere informatie over exacte tijd en plaats volgt.
Miron Filipovic

18/11/2010

De ochtend van 18 november bereikte ons het droevige bericht dat IB&M student Miron Filipovic, die sinds het weekend vermist werd in Nottingham (Groot-Brittannië), is overleden. De politie in Nottingham heeft dit gemeld . Miron studeerde een semester aan Nottingham Trent University als onderdeel van zijn studie International Business and Management aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de RUG.

Namens de Faculteit, uit het bestuur haar medeleven aan de familie en vrienden van Miron. Er is tot de uitvaart een herdenkingsruimte aan de faculteit ingericht waar studenten, docenten en naasten elkaar kunnen ontmoeten en een condoleanceregister kunnen tekenen: de "Meeting Studio" (5411-0007) in de plaza van het Duisenberg Gebouw van de FEB.
Miron's medestudenten kunnen contact opnemen met hun studieadviseur als zij daar behoefte aan hebben.

De Study Abroad Fair van de FEB waar studenten op 18 november informatie zouden krijgen over de mogelijkheden van studeren in het buitenland ging niet door vanwege het overlijden van Miron. Het evenement is uitgesteld tot donderdag 2 december.

Media contact: mediawoordvoerder Rijksuniversiteit Groningen, dhr. J.A.T.J. Speekman

Dit bericht wordt ge-update als er nieuwe informatie is

Laatst gewijzigd:04 mei 2021 09:40