Over ons Faculteit der Letteren Onze faculteit Actueel

Online opening academisch jaar Faculteit der Letteren

13 augustus 2020

Op maandag 31 augustus vindt de opening plaats van het nieuwe academisch jaar van de Faculteit der Letteren. Vanwege de beperkingen als gevolg van het coronavirus, zal de opening dit jaar niet zoals gebruikelijk live in de vorm van een openbare lezing worden gehouden, maar online plaatsvinden. Deze online ceremonie wordt uitgezonden van 15.00 tot 15.30 uur.

Livestream

De opening van het academisch jaar is bij te wonen via de livestream op het UG YouTube Live kanaal. We zien er naar uit u allen op 31 augustus online te verwelkomen. Nodig zoveel mensen uit als u wilt om de online opening te bekijken.

Programma
  • Opening en welkomstwoord (in het Nederlands) door Prof. dr. Anthonya Visser, decaan van de faculteit
  • Korte lezing (in het Engels) door facultair Docent van het Jaar 2019, Prof. dr. Lars Rensmann
  • Afsluiting door de decaan en virtuele toast op het nieuwe academisch jaar