Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsFaculteit Gedrags- en MaatschappijwetenschappenPsychologieDeveloping socially responsible innovations: The role of values and moral emotions

International Conference on Environmental Psychology (ICEP), August 30 – September 1 2017, A Coruña, Spain

29 september 2017

Members of the research team attended the International Conference on Environmental Psychology at the University of A Coruña, Spain, organized by the International Association of Applied Psychology, Division of Environmental Psychology. Main aim of the conference was to promote the science and practice of applied psychology and to facilitate scientific exchange and communication on Environmental Psychology topics. Research team members Nicole Huijts and Nadja Contzen presented work related to the project. Nadja Contzen discussed the role of values, perceived value threat, and emotions for the acceptability of new products. Nicole Huijts focused on the role of perceived fairness on emotions towards hydrogen fuel stations .

ICEP in A Coruña, Spain.
ICEP in A Coruña, Spain.
Laatst gewijzigd:29 september 2017 14:57

Meer nieuws

  • 21 februari 2018

    Provincie en RUG maken werk van duurzame landbouw

    De Provincie Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) slaan de handen ineen om de landbouwsector verder te verduurzamen. Hiertoe wordt een Bijzondere Leerstoel Natuurinclusieve Landbouw opgericht aan de RUG. De Provincie​draagt via haar Programma...

  • 19 februari 2018

    Prinses Beatrix en Prinses Mabel bij uitreiking 4e Prins Friso Ingenieursprijs in Groningen

    Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) reikt op 21 maart 2018 voor de vierde keer de Prins Friso Ingenieursprijs uit aan de Ingenieur van het Jaar. Ook dit jaar zijn Prinses Beatrix en Prinses Mabel hierbij aanwezig. ​De Rijksuniversiteit Groningen,...

  • 15 februari 2018

    Populaire wetenschapsblogger deelt spintronicafilm

    Een filmpje over het onderzoek van RUG-natuurkundige Bart van Wees is opgepikt door de populaire wetenschapsblogger Hashem Al-Ghaili. Via zijn Facebook site is de film in een paar dagen tijd meer dan 260.000 keer bekeken en ruim 2.100 keer gedeeld....