Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Officiële Opening Nieuwenhuisgebouw en Ambulatorium op 21 juni

23 mei 2013

Op 21 juni aanstaande vindt de officiële (her)opening van het gebouw van Pedagogische Wetenschappen - het Nieuwenhuisgebouw - en het Universitair Ambulatorium Groningen plaats. Alle bouw- en renovatiewerkzaamheden van de afgelopen jaren zijn inmiddels afgerond: het Ambulatorium is gebouwd (oplevering oktober 2008), het Nieuwenhuisgebouw is gerenoveerd (oplevering oktober 2011) en in december 2012 is de Bladergroenvleugel opgeleverd.

Om dit te vieren wordt er op 21 juni 2013 een open dag georganiseerd voor genodigden die de afgelopen decennia hebben samengewerkt en nauw betrokken zijn geweest bij de opleiding Pedagogiek en Onderwijskunde. Het thema van deze dag luidt ''Orthopedagogiek (exclusief) in Groningen''.

Laatst gewijzigd:05 april 2019 11:17