Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen

Gedeelde eerste plaats Herta Macht Scriptieprijs

13 juli 2015

Op donderdag 9 juli 2015 is de uitslag van de Herta Macht Scriptieprijs 2015 bekend gemaakt door de voorzitter van de jury, professor Frank Vanclay. Vanwege de hoge kwaliteit van de genomineerde inzendingen heeft de jury besloten dat de meest passende uitkomst een gedeelde eerste plaats is.

De gedeelde eerste plaats is voor:

• Konstantinos Gourzis met zijn scriptie: Fashion in Gentrifying Urban Spaces: The case of the Fashion Quarter in Klarendal, Arnhem.
  • Thaddeus Bergé met zijn scriptie: The Soyazation of Argentina: An Actor Network Analysis of the Soya Production in the Argentine Provinces of Chaco and Santiago del Estero.

Juryleden

De jury bestaat uit prof.dr. Huib Ernste, dr. Ben de Pater, dr. Virginie Mamadouh, drs.ing. Mark Sekuur en prof.dr. Frank Vanclay (voorzitter).

Uitreiking

De prijsuitreiking zal plaatsvinden op maandag 24 augustus 2015 vanaf 17.00 uur op de Zernike Campus van de Rijksuniversiteit Groningen in zaal 0057 van het Mercatorgebouw (5416.0057) door de leden van de jury en dr. Bettina van Hoven, door wie de prijs ter beschikking is gesteld.

Laatst gewijzigd:26 februari 2020 09:40