Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Onderwijsfestival/Education Festival 2022

Making connections for quality education
Education Festival 2022

Onderwijsfestival- Oproep indienen voorstellen

Deadline 6 februari 2022

Van 4 tot en met 8 april 2022 vindt het Onderwijsfestival weer plaats. We werken aan een (grotendeels) online programma en kunnen de input en ideeën goed gebruiken van docenten, teaching assistants, en natuurlijk van studenten. We zijn op zoek naar bijdragen die passen bij het hoofdthema ’Making connections for quality education’.

We hebben wat voorbeelden verzameld van onderwerpen gerelateerd aan ons hoofdthema. Mocht je ideeën hebben gerelateerd aan een van onderstaande onderwerpen dan willen we je hierbij aanmoedigen om een voorstel in te dienen. Als je een workshop, webinar wil geven of een paneldiscussie rondom dit thema wil organiseren, dan komen we graag in contact met je. Bijdragen kunnen gedeeld worden via een live-stream of kunnen vooraf opgenomen worden.

• Moving beyond reactive to intentional blended learning
  • Ideas for fun ways to use the new active learning classrooms
  • What does it take to make a good simulation for a course
  • Fostering critical thinking: Learning to ask good questions
  • Connecting Science and Society
  • Connecting students to the university, staff and each other
  • Dealing with disciplinary differences
  • Accommodating different learners
  • Well-being and belonging

Voorstel indienen

Vul het formulier in om je voorstel in te dienen. We adviseren je om dit zo spoedig mogelijk te doen, maar uiterlijk op 6 februari 2022.

Save the Date: Onderwijsfestival, 4 t/m 8 april 2022

Van 4 tot en met 8 april 2022 vindt het volgende Onderwijsfestival plaats. Bij het werken aan een gevarieerd (en vooral online) programma bestaande uit workshops, lezingen, paneldiscussies en video's, worden we geïnspireerd door het enthousiasme dat iedereen liet zien tijdens de vorige editie, en de feedback die we van jullie ontvingen. Dit jaar heeft het Onderwijsfestival de titel ‘Making connections for quality education’. We hopen jullie allemaal – en meer – te treffen tijdens deze week van ontmoetingen en verbindingen maken met mede-docenten en leerlingen, en bij het uitwisselen van ideeën over de kwaliteit van het onderwijs.

Laatst gewijzigd:12 september 2023 12:08