
Servicedesk
Wat is de Servicedesk?
De Servicedesk ondersteunt medewerkers en studenten van sector F van het UMCG (Faculteit) bij vragen en problemen op het gebied van ICT. De ondersteuning verloopt grotendeels via telefoon, email, de website en op locatie bij de werkplek.
Welke hulp biedt de Servicedesk?
De ondersteuning omvat een breed scala aan activiteiten:
* ondersteuning en oplossen van storingen aan ICT gerelateerde producten en diensten;
* hulp bij problemen met applicaties en randapparaten;
* behandeling aanvraag en installatie van nieuwe computerapparatuur;
* hulp bij het gebruik van de pc;
* communicatie bij storingen aan ICT voorzieningen;
* beantwoorden van vragen over het aanbod van diensten;
* doorverwijzen bij vragen over ICT-diensten van andere aanbieders
* De servicedesk biedt geen inhoudelijke ondersteuning op software.
Werkwijze van de Servicedesk
ICT-Support heeft een servicedesk voor ondersteuning van de sector-F klanten. Deze is gedurende kantoortijden van 8:15 tot 17:00 uur bereikbaar op het telefoonnummer (361)1111 of per email 7500 umcg.nl
Voor problemen, die niet telefonisch opgelost kunnen worden, komt een storingsfunctionaris langs voor ondersteuning op de werkplek. Problemen die niet dezelfde dag kunnen worden opgelost door de storingsfunctionaris worden geëscaleerd naar de 2e lijns ondersteuning en worden in volgorde van urgentie en binnenkomst afgehandeld.
Laatst gewijzigd: | 18 april 2016 14:25 |