Skip to ContentSkip to Navigation
How to find us dr. H.W. (Henderien) Steenbeek

Publications

Teacher-Student Interaction Patterns Change During an Early Science Teaching Intervention

Applying an Agent-based Model to Simulate Just-In-Time Support for Keeping Users of eLearning Courses Motivated

Education and Development as complex dynamic agent systems:: How theory informs methodology

Improving language use in early elementary science lessons by using a video feedback intervention for teachers

Scaffolding in Kunstlessen

Teaching students with Autism Spectrum Disorders: What are the needs of educational professionals?

Zó ontwikkel je succesvolle interacties met leerlingen met ASS: Project om leerkrachten te ondersteunen en bewuster te maken

Co-Adaptation Processes of Syntactic Complexity in Real-Time Kindergarten Teacher-Student Interactions

Curious Minds in de basisschool: het gebruiken van scaffolding om talentmomenten te creëren. Symposium op

Leerlingen met autisme effectief ondersteunen bij sociale interactie in de klas: Thematisch overzichtsartikel

Read more

Press/media

Ons onderwijssysteem is eigenlijk nog steeds hetzelfde als in 1863

Leren over het stimuleren van talenten

Interview voor artikel in Onderwijsblad