Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Alumni Rechtsgeleerdheid Deel uw kennis

Deel uw kennis en ervaring

Deel kennis en ervaring

Kunt u zich nog herinneren hoe u uw eerste baan heeft gevonden? En welke kwalificaties voor deze functie vereist waren? De stap van studie naar praktijk was ongetwijfeld een behoorlijke uitdaging. En in dat proces kan één gesprek soms een wereld van verschil maken en veel duidelijkheid geven.

Veel studenten hebben tijdens hun opleiding behoefte aan informatie over de arbeidsmarkt en een gesprek met iemand uit de praktijk. Een ervaren professional die kan vertellen hoe het werk van een jurist er van dag tot dag uit ziet. Niet elke student heeft in zijn eigen netwerk iemand die deze informatie kan verstrekken.

Vindt u het leuk om bijvoorbeeld de rol van mentor te vervullen en wilt u één of meer van onze studenten begeleiden/coachen bij hun loopbaanvragen en wellicht uw eigen netwerk voor hen ontsluiten? Bent in geinteresseerd in het geven van gastcolleges over een onderwerp uit uw dagelijkse praktijk?

Neemt u dan contact op met Marjolijn Groendijk, beleidsmedewerker beroepenveld en voorzitter van de alumnicommissie.

Laatst gewijzigd:03 januari 2023 12:01