Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Nieuwe UGP publicatie: Differentiated Instruction in Teaching from the International Perspective

03 maart 2023
Differentiated Instruction in Teaching from the International Perspective
Differentiated Instruction in Teaching from the International Perspective

Bij University of Groningen Press (UGP) is het boek Differentiated Instruction in Teaching from the International Perspective: Methodological and empirical insights gepubliceerd geschreven door Ridwan Maulana, Michelle Helms-Lorenz, Peter Moorer; Annemieke Smale-Jacobse en Xiangyuan Feng (allemaal van de Rijksuniversiteit Groningen).

Dit boek rapporteert de bevindingen van een grootschalig project over gedifferentieerde instructie in verschillende onderwijssystemen en geeft een cijfermatige analyse van de systemen, de verschillen, de veranderingen en de verschillende mate van betrokkenheid van leerlingen. De resultaten zijn relevant voor onderzoek, praktijk en beleid.

Dit boek is open access gepubliceerd dankzij de financiële steun van het Open Access Boekenfonds van de Rijksuniversiteit Groningen en het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO).

Laatst gewijzigd:20 september 2023 14:43
Deel dit Facebook LinkedIn
View this page in: English

Meer nieuws