Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Jaarverslag dierexperimenteel onderzoek voortaan digitaal

24 juli 2014

Het jaarverslag 2013 over dierexperimenteel onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) en Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) is sinds vandaag beschikbaar. Het is de eerste keer dat dit jaarverslag in digitale vorm verschijnt, in de vorm van een website. De CDP (Centrale Dienst Proefdieren) en FDD (Facultaire Dienst Dierverzorging) van de RUG en UMCG  hebben de wens om pro-actiever en transparanter te communiceren over de visie en het beleid m.b.t. proefdieren en over de behaalde resultaten van het afgelopen jaar. Het jaarverslag is een mix van persoonlijke interviews met onderzoekers en feitelijke informatie over de resultaten die zijn bereikt in 2013. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk voor tablet en smartphone. Het thema van het jaarverslag sluit aan bij de lustrumviering van de universiteit: verleden, heden toekomst.

Laatst gewijzigd:12 maart 2020 21:50