Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Handen uit de mouwen: 1000 vrijwilligers gezocht

27 maart 2014

Eén maand vol evenementen: de 400ste verjaardag van de Rijksuniversiteit Groningen wordt gevierd met een bijzonder feestprogramma rond het thema For Infinity (4∞). Een groot RUG400-team werkt met veel noordelijke partners aan de organisatie van het uitgebreide programma. Het RUG400-team is nu op zoek naar 1000 vrijwilligers die willen helpen om samen alle evenementen mogelijk te maken.

Van 15 mei t/m 15 juni valt bijna iedere dag wat te beleven: grote en kleine evenementen, in stad en ommeland, voor jong en oud, overdag, ’s avonds en ’s nachts. En bij alle evenementen is hulp nodig: de DNA-experience, 400 dagen voor 400 vragen, spectaculair muziektheater Voor Eeuwig, de Gift for Infinity, De Nacht van Kunst & Wetenschap, Walk for Infinity, Lauwersloop, Maskerade, het grote slotfeest en nog veel meer. Op www.rug400.nl kan iedereen zich als vrijwilliger aanmelden.

Onvergetelijke ervaring

Samen met het RUG400-team de handen uit de mouwen steken en een onvergetelijke feestmaand neerzetten. Meewerken aan zo’n grote organisatie en deel uitmaken van een groot team. En met z’n allen de maand afsluiten met een gezellige afterparty voor alle vrijwilligers. Meewerken aan de organisatie van een groots feest; misschien een leerzame, maar in elk geval onvergetelijke ervaring!

Grote taken, kleine taken

Zo gevarieerd als het programma is, zo gevarieerd zijn ook de taken: op- en afbouw van evenementen, kaartcontrole, uitdelen consumptiemunten, begeleiden bezoekers, decoratiewerk, promotiewerk of horecawerk en nog veel meer. Iedereen kan een bijdrage leveren.

Handen uit de mouwen!
Laatst gewijzigd:30 januari 2024 08:21