Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Alumna Nonhlanhla Dube wint Nederlandse Master Scriptieprijs

13 februari 2014

RUG-alumna Nonhlanhla Dube (30) is uitgeroepen tot winnares van de Nederlandse Master Scriptieprijs Logistiek 2014. Voor haar afstudeeronderzoek bestudeerde zij de rol van overheden bij humanitaire logistiek. Tijdens de finaledag bij Technische Unie in Alphen aan den Rijn wist Dobe de jury ervan te overtuigen dat haar onderzoek en de bijbehorende scriptie zeer waardevol zijn voor de logistieke sector.

Nonhlanhla Dube

Dube deed de research master Operations Research and Operations Management aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde.

Impact

TU/e-student Jaap Arts (21) won de Bachelor Scriptieprijs. Juryvoorzitter prof. Jack van der Veen, voorman van de Vereniging Logistiek Management, roemde beide scripties vanwege hun impact op het logistieke werkveld. ‘Beide winnaars hebben een relevant vraagstuk gekozen en veel tijd in hun onderzoek gestoken. De uitkomsten zijn dan ook zeer waardevol.’

Laatst gewijzigd:14 september 2021 11:04