Marketing Science Institute benoemt FEB professor Leeflang tot Academic Trustee
29 november 2010

Op de Board of Trustees Meeting van het
Marketing Science Institute
(MSI) te San Francisco is Peter Leeflang, hoogleraar Marketing aan de FEB, benoemd tot één van de twee nieuwe Academic Trustees van MSI. Kay Lemon (hoogleraar Boston College) is de andere nieuw benoemde Academic Trustee.
Het MSI is in 1961 opgericht om de kloof tussen wetenschap en praktijk in Marketing te overbruggen. MSI heeft 70 ondernemingen die MSI sponsoren en heeft een netwerk met meer dan 100 universiteiten over de gehele wereld. Conferences, seminars, sponsoring van onderzoek en publicaties zijn middelen die ingezet worden om praktijk en theorie bij elkaar te brengen.
Academic Trustees fungeren als adviseurs bij het onderzoek van het MSI en zijn vertegenwoordigers van de academische gemeenschap naar de aangesloten bedrijven.
Het MSI is in 1961 opgericht om de kloof tussen wetenschap en praktijk in Marketing te overbruggen. MSI heeft 70 ondernemingen die MSI sponsoren en heeft een netwerk met meer dan 100 universiteiten over de gehele wereld. Conferences, seminars, sponsoring van onderzoek en publicaties zijn middelen die ingezet worden om praktijk en theorie bij elkaar te brengen.
Academic Trustees fungeren als adviseurs bij het onderzoek van het MSI en zijn vertegenwoordigers van de academische gemeenschap naar de aangesloten bedrijven.
Laatst gewijzigd:31 januari 2018 11:54
Meer nieuws
-
14 oktober 2025
Grant for large multidisciplinary project Add-reAM
-
26 september 2025
Sporten en bewegen verlaagt zorgkosten