Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Masterscriptieprijs voor FEB promovendus Hanna Samaryna

27 oktober 2009

Promovendus Hanna Samaryna van de FEB heeft de tweede prijs gewonnen in een thesis wedstrijd van de Poolse Centrale Bank. De wedstrijd ging om de beste masterscriptie in de economie geschreven in 2008 aan een Poolse universiteit. Er waren ongeveer 80 master theses ingestuurd en Hanna Samaryna kreeg de tweede prijs. Deze bestaat uit een diploma, een geldbedrag van 7000 Poolse zloty (ongeveer 1700 euro) en een herinneringssetje munten van de Poolse Centrale Bank. De bank zal ook de publicatie van de thesis financieren.

Hanna Samaryna schreef haar prijswinnende scriptie voor haar masteropleiding aan de economische universiteit in Poznan (Polen). Ze kreeg voor de scriptie en de verdediging ervan beide een excellente beoordeling. "I am very happy with a prize", zegt Samaryna. "It's motivating, but it also puts on me huge responsibility and commitment to future work, particularly for using my knowledge and experience in producing a good quality PhD thesis at the University of Groningen and investing in my further scientific development."

Laatst gewijzigd:25 oktober 2019 10:53