Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

[VIDEO] Opening Academisch Jaar Economie en Bedrijfskunde 1 september: cultuurverschillen in organisaties

01 september 2009

mms://wmvideo.service.rug.nl/bdk/ber/lezing/opening2009/totaal.wmv

Geert Hofstede, emeritus hoogleraar Organisational Anthropology and International Management en Roel Louwhoff, Executive Board member British Telecom Group (BT) openden op dinsdagmiddag 1 september het academisch jaar van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde. De faculteit viert de opening van het academisch jaar traditiegetrouw met haar medewerkers, studenten en genodigden.

Roel Louwhoff en Geert Hofstede

Tijdens het feestelijke evenement is dr. Jaap Wieringa uitgeroepen tot Docent van het Jaar, gekozen door studenten.

Dagvoorzitter was dr. Floor Rink van de faculteit, expert op het gebied van diversiteit in teams.

Het thema van de opening, Cultural differences in organisations, sluit aan bij het internationale karakter van de faculteit, mede dankzij het toenemend aantal buitenlandse studenten en onderzoekers.

Zie ook: Presentatie Roel Louwhoff

Zie ook: Presentatie Geert Hofstede

Zie ook: Nieuwsbericht 21 augustus - Opening Academisch Jaar Economie en Bedrijfskunde Groningen: cultuurverschillen in organisaties

Laatst gewijzigd:06 december 2019 11:56