Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

[VIDEO] Leadership Panel 26 februari met Dirk Scheringa (DSB Bank en AZ)

26 februari 2009
Scheringa

De Economische en Bedrijfskundige Faculteitsvereniging organiseert twee tot drie keer per jaar een 'Leadership Panel'. Daarbij wordt er een topspreker uit het bedrijfsleven of de politiek uitgenodigd om te komen spreken voor studenten en medewerkers over leiderschap en een economisch en/of bedrijfskundig thema. Eerdere sprekers waren Hans Wiegel, Jeroen van der Veer (CEO Shell), Prins Maurits van Oranje-Nassau, Gerrit Zalm en Bert Heemskerk (CEO Rabobank).

Op donderdag 26 februari was de voorzitter van de Raad van Bestuur van DSB Bank, tevens de voorzitter van voetbalclub AZ Alkmaar te gast: Dirk Scheringa. Ingeleid door burgemeester Jacques Wallage van Groningen gaf Scheringa een lezing geven over zijn leven bij de DSB Bank en AZ Alkmaar.

VIDEO (27 feb):

mms://wmvideo.service.rug.nl/bdk/ber/lezing/scheringa.wmv