Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Sol, Praagman, Rutten en Van Duinen benoemd tot faculteitsbestuur FEB

13 april 2007

Het College van Bestuur van de RUG heeft op 10 april jl. de huidige bestuursleden van de faculteiten economie en bedrijfskunde met ingang van 1 september 2007 benoemd als lid van het faculteitsbestuur van FEB, voor de termijn van hun huidige benoeming bij de eigen faculteit.

Het FB bestaat dan uit:

-prof.dr. Henk Sol, decaan (tot 01-09-2008),
-dr. Kees Praagman, portefeuillehouder Onderwijs “Economics” (tot 01-03-2009),
-drs. Frans Rutten, portefeuillehouder Onderwijs “Business” (tot 01-11-2009),
-drs. Teun van Duinen, portefeuillehouder Middelen (tot 01-09-2009) en
-vacature portefeuillehouder Onderzoek.

Op korte termijn gaat het FB met de medewerkers in de vakgroepen en diensten gesprekken organiseren, om van gedachten te wisselen over het in de komende jaren te voeren beleid.

1 september: Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Sinds het College van Bestuur van de RUG op 3 april 2007 het Personeelsplan en het Sociaalplan voor de reorganisatie van de nieuwe Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) heeft vastgesteld is de implementatiefase van de reorganisatie gestart. De implementatie wordt formeel per 31 augustus a.s. afgerond, zodat er per 1 september 2007 sprake is van een nieuwe faculteit Economie en Bedrijfskunde.

Laatst gewijzigd:31 januari 2018 11:51