Promotie: 'Nieuwe marketing modellen'
In het proefschrift van Mostafa Aâkouk staat het fenomeen marktgerichtheid centraal. Marktgerichtheid werd tot voor kort gedefinieerd als het verzamelen van marktinformatie, het verspreiden van deze informatie door de organisatie en het nemen van beslissingen op basis ervan. Aâkouk beargumenteert dat dit klassieke marketing concept verouderd raakt. Als alternatief ontwikkelde hij twee nieuwe modellen, die een gedetailleerder beeld leveren.
Curriculum vitae
Mostafa Aâkouk (Amsterdam, 1977) studeerde economie aan de VU. Het onderzoek werd uitgevoerd bij SOM. Aâkouk promoveert op 14 december 2006, 14.45 uur, tot doctor in de economische wetenschappen bij prof.dr. J.C. Hoekstra en prof.dr. P.S. Zwart. De titel van het proefschrift luidt: Market-based capabilities, perceived quality and firm performance.Mostafa Aâkouk gaat verder als zelfstandig ondernemer.
Laatst gewijzigd: | 31 januari 2018 11:50 |
Meer nieuws
-
08 mei 2025
6 miljoen euro voor grootschalig noordelijk project voor duurzame gezondheidszorg: Care2Change
Care2Change. Een groot consortium met zo'n beetje alle noordelijke ziekenhuizen, lokale overheden, kennisinstellingen zoals de Rijksuniversiteit Groningen en de Hanzehogeschool en een aantal zorgbedrijven gaat samenwerken in een project over duurzame...
-
01 april 2025
Executive MBA van UGBS best beoordeelde MBA | Nationale Keuzegids 2025
Volgens de onafhankelijke Keuzegids Masters 2025 is de Executive MBA van de University of Groningen Business School de best beoordeelde MBA van Nederland (deeltijd én voltijd).
-
01 april 2025
Executive Master of M&A and Valuation geaccrediteerd als joint degree met Vrije Universiteit Amsterdam
Vanaf 1 september ontvangen deelnemers aan het programma na succesvolle afronding een masterdiploma van zowel de Rijksuniversiteit Groningen als de Vrije Universiteit Amsterdam.