Promotie: 'Nieuwe marketing modellen'
In het proefschrift van Mostafa Aâkouk staat het fenomeen marktgerichtheid centraal. Marktgerichtheid werd tot voor kort gedefinieerd als het verzamelen van marktinformatie, het verspreiden van deze informatie door de organisatie en het nemen van beslissingen op basis ervan. Aâkouk beargumenteert dat dit klassieke marketing concept verouderd raakt. Als alternatief ontwikkelde hij twee nieuwe modellen, die een gedetailleerder beeld leveren.
Curriculum vitae
Mostafa Aâkouk (Amsterdam, 1977) studeerde economie aan de VU. Het onderzoek werd uitgevoerd bij SOM. Aâkouk promoveert op 14 december 2006, 14.45 uur, tot doctor in de economische wetenschappen bij prof.dr. J.C. Hoekstra en prof.dr. P.S. Zwart. De titel van het proefschrift luidt: Market-based capabilities, perceived quality and firm performance.Mostafa Aâkouk gaat verder als zelfstandig ondernemer.
Laatst gewijzigd: | 31 januari 2018 11:50 |
Meer nieuws
-
18 april 2024
Ward Romeijnders appointed as Professor of Optimization under Uncertainty
The Faculty of Economics and Business is pleased to announce that Ward Romeijnders has been appointed as Professor of Optimization under Uncertainty. The chair is situated within the Department of Operations.
-
12 april 2024
Oratie Corine Noordhoff: Future ready retail
Tijdens haar oratie zal Corine Noordhoff inzichten verschaffen in de fundamentele elementen om te overleven en je bedrijf aan te passen in de retailsector. Noordhoffs oratie vindt plaats op vrijdag 19 april 2024, 16:15 – 17:00, in de aula van het...
-
09 april 2024
New issue FEB Research Newsletter
We are proud to present the spring 2024 edition of the FEB Research Newsletter.