Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Promotie: 'Nieuwe marketing modellen'

06 december 2006

In het proefschrift van Mostafa Aâkouk staat het fenomeen marktgerichtheid centraal. Marktgerichtheid werd tot voor kort gedefinieerd als het verzamelen van marktinformatie, het verspreiden van deze informatie door de organisatie en het nemen van beslissingen op basis ervan. Aâkouk beargumenteert dat dit klassieke marketing concept verouderd raakt. Als alternatief ontwikkelde hij twee nieuwe modellen, die een gedetailleerder beeld leveren.

Curriculum vitae

Mostafa Aâkouk (Amsterdam, 1977) studeerde economie aan de VU. Het onderzoek werd uitgevoerd bij SOM. Aâkouk promoveert op 14 december 2006, 14.45 uur, tot doctor in de economische wetenschappen bij prof.dr. J.C. Hoekstra en prof.dr. P.S. Zwart. De titel van het proefschrift luidt: Market-based capabilities, perceived quality and firm performance.Mostafa Aâkouk gaat verder als zelfstandig ondernemer.

Laatst gewijzigd:31 januari 2018 11:50
printView this page in: English

Meer nieuws